Jira Service Management (Service Desk) käyttöönotto ja ylläpito

Tarjouspyyntö asiakaskohtaisesta toteutuksesta

Kuvaus

Atlassianin Jira Service Management (aiemmin Jira Service Desk) tarjoaa monipuoliset ja tehokkaat välineet asiakaspalveluportaalille. Tässä koulutuksessa käydään läpi kaikki tarvittavat käyttöönoton vaiheet ja miten eri ominaisuudet kannattaa konfiguroida omiin tarpeisiin soveltuviksi. Samalla luodaan perusta asiakaspalveluportaalin hyvälle ylläpidolle ja tehokkaalle jatkokehittämiselle.

Sisältö

  • Jira Service Management, ominaisuudet, rakenne ja toimintaperiaatteet
  • Käyttöönoton vaiheet
  • Liitokset Confluenceen (Knowledge base)
  • Liitokset Jira Softwareen (yhteys tuotekehitykseen)
  • Jira Service Managementin ylläpito
  • Lisenssimallit ja käyttöpalvelun vaihtoehdot (Cloud /Server)

Kohderyhmä

Jira Service Managementin ylläpitäjät ja tehokäyttäjät. Service deskin tai vastaavan asiakaspalvelun työntekijät, tiiminvetäjät ja vastuuhenkilöt. Koulutus soveltuu sekä Cloud- että Server-versiosta kiinnostuneille.

Esitietovaatimukset

Aiempaa kokemusta Jira Service Managementin käytöstä tai ylläpidosta ei edellytetä. Osallistujalle on kuitenkin eduksi jos hänellä on aiempaa tietoa tai kokemusta jostain Jira-tuoteperheen sovelluksesta, kuten esimerkiksi Jira Softwaresta.

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä