Osallistujan tulee ottaa koulutukseen mukaansa oma kannettava tietokone. Osallistujalla on oltava Gmail-sähköpostiosoite tai Google-tunnus, jonka voi tehdä omasta työsähköpostiosoitteesta täällä (suositus): https://accounts.google.com/SignUpWithoutGmail?hl=en
Pyydä katselu-, editointi- tai admin-oikeudet Gmail-osoitteelle tai Google-tunnuksellesi, organisaation mahdollisesti jo käytössä olevalle Google Analytics tilille. Tarvittaessa voit käyttää myös Googlen Demo-tiliä tämän linkin kautta: https://analytics.google.com/analytics/web/demoAccount
Google Marketing Platform ja Analytics
• Digitaalisen analytiikan infrastruktuuri ja Googlen analytiikkatyökalut
• Google Analytics käyttöliittymä – raportointipuoli
Google Analytics perusraportit
• Yleisöraportit
• Liikenteen lähteet
• Sisältöraportit
• Konversio- ja verkkokaupparaportit
Google Analytics – toimintaa ohjaavat toiminnallisuudet
• Google Analytics räätälöidyt raportit
• Hälytykset
• Intelligence
Google Analytics kehittyneemmät raportit
• Mainonnan seuraaminen / liikenteen lähteiden tägittäminen
• Monikanavaraportit (MCF, multi-channel funnels)
• Attribuutioraportit
Osallistujan tulee ottaa koulutukseen mukaansa oma kannettava tietokone. Osallistujalla on oltava Gmail-sähköpostiosoite tai Google-tunnus, jonka voi tehdä omasta työsähköpostiosoitteesta täällä (suositus): HTTPS://ACCOUNTS.GOOGLE.COM/SIGNUPWITHOUTGMAIL?HL=EN
Pyydä katselu-, editointi- tai admin-oikeudet Gmail-osoitteelle tai Google-tunnuksellesi, organisaation mahdollisesti jo käytössä olevalle Google Analytics tilille. Tarvittaessa voit käyttää myös Googlen Demo-tiliä tämän linkin kautta: HTTPS://ANALYTICS.GOOGLE.COM/ANALYTICS/WEB/DEMOACCOUNT
Google Marketing Platform ja Analytics
• Digitaalisen analytiikan infrastruktuuri ja Googlen analytiikkatyökalut
• Google Analytics käyttöliittymä – raportointipuoli
Google Analytics perusraportit
• Yleisöraportit
• Liikenteen lähteet
• Sisältöraportit
• Konversio- ja verkkokaupparaportit
Google Analytics – toimintaa ohjaavat toiminnallisuudet
• Google Analytics räätälöidyt raportit
• Hälytykset
• Intelligence
Google Analytics kehittyneemmät raportit
• Mainonnan seuraaminen / liikenteen lähteiden tägittäminen
• Monikanavaraportit (MCF, multi-channel funnels)
• Attribuutioraportit
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun.