Puolenpäivän koulutuksen aikana tutustutaan ytimekkäästi Facebookin markkinointi- ja viestintäympäristöön. Käymme läpi olennaisen Facebook-markkinoinnista aina segmentoinnista maksettuun mainontaan ja tykkääjien saamiseen. Käytännönläheinen koulutus sopii kaikille, jotka haluavat markkinoida yritystä tai yhteisöä Facebookissa.
Facebook on edelleen suomalaisten ensisijainen sosiaalisen median (some) kanava. Tutustumme aluksi sosiaalisen median viestintään, markkinointiin ja mainontaan. Etenemme tämän jälkeen syvemmin Facebookiin käytännön esimerkkien avulla ja tehtävien avulla. Päivän aikana järjestetään muun muassa Facebook-arvonta ja seurataan sitä reaaliaikaisesti.
Koulutus sopii niin aloittavalle ja hieman edistyneillekin sosiaalisen median toimijoille. Tavoitteena on, että kurssi antaa kattavan käsityksen Facebook-ympäristöstä sekä valmiudet uusimpiin työkalujen hyödyntämiseen markkinoinnissa, myynnissä ja viestinnässä.
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.