Google Ads perusteet käytännössä

Kesto: 1 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: paperi
Google Ads perusteet käytännössä, ei tenttiä
1 Kpl
Google Ads perusteet käytännössä (1 pv), 12.12.2019
790 €
+ alv.. 24%.
Oppiasopimushinta: 0,00€
*) Kurssin viimeinen ilmoittautumispäivä on ylittynyt. Jätäthän yhteydenottopyynnön, jos haluat jälki-ilmoittautua tälle kurssille.

Tuotekuvaus

Google Ads perusteet käytännössä

Google Ads-peruskurssi on käytännönläheinen koulutus, joka perehdyttää osallistujat hakusanamainonnan perusteisiin. Koulutuksessa käydään läpi Google Adsin toiminnallisuudet, mahdollisuudet ja miten suunnitella ja rakentaa mainoskampanjoita.

Kurssilla opit esimerkiksi

  • Ymmärtämään Google Adsin toiminnallisuudet ja mahdollisuudet
  • Kuinka hyödyntää Google Adsia tavoittamaan potentiaaliset asiakkaasi
  • Ymmärtämään miten Google Ads toimii
  • Miten voit hyödyntää Google Ads mainoksia omassa markkinoinnissasi
  • Opit suunnittelemaan ja rakentamaan tuloksellisia hakusanamainonnan kampanjoita


Sisältö:

Google Ads – mitä se on ja miten se on kehittynyt vuosien varrella?

  • Google Adsin mainontavaihtoehdot (hakusanamainonta, display-mainonta, Gmail -mainonta ja YouTube -mainonta)
  • Google Adsin hyödyt mainostajalle
  • Google Ads Suomessa – mainostajien panostustasot ja ulkoistamistavat

Miten Google Adsin hakusanamainonta toimii?

  • Miten Google valitsee mitkä mainokset näkyvät
  • Miten Google laskuttaa mainoksista?

Hakusanamainonnan tavoitteet ja mittaaminen?

  • Miten määritellään mittarit hakusanamainonnalle?
  • Miten lasketaan auki tavoitetasot ja tarvittava budjetti?

Hakusanamainonnan suunnittelu ja kampanjoiden rakentaminen

  • Avainsanatutkimus ja eri avainsanatyypit
  • Google Adsin tilirakenne ja kampanjoiden suunnittelu ja rakentaminen
  • Mainosten suunnittelu
  • Hakusanamainonnan optimointi – mitä se tarkoittaa käytännössä?


Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
12.12.2019
09:00
16:00

Google Ads perusteet käytännössä

Google Ads – mitä se on ja miten se on kehittynyt vuosien varrella?

  • Google Adsin mainontavaihtoehdot (hakusanamainonta, display-mainonta, Gmail -mainonta ja YouTube -mainonta)
  • Google Adsin hyödyt mainostajalle
  • Google Ads Suomessa – mainostajien panostustasot ja ulkoistamistavat

Miten Google Adsin hakusanamainonta toimii?

  • Miten Google valitsee mitkä mainokset näkyvät
  • Miten Google laskuttaa mainoksista?

Hakusanamainonnan tavoitteet ja mittaaminen?

  • Miten määritellään mittarit hakusanamainonnalle?
  • Miten lasketaan auki tavoitetasot ja tarvittava budjetti?

Hakusanamainonnan suunnittelu ja kampanjoiden rakentaminen

  • Avainsanatutkimus ja eri avainsanatyypit
  • Google Adsin tilirakenne ja kampanjoiden suunnittelu ja rakentaminen
  • Mainosten suunnittelu
  • Hakusanamainonnan optimointi – mitä se tarkoittaa käytännössä?
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. 

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!