Arvioijakoulutus - Vuoden Contact Center -kilpailu

Kesto: 1 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
Arvioijakoulutus, ei tenttiä
1 Kpl
Arvioijakoulutus (1 pv), 25.10.2019
690 €
+ alv.. 24%.

Tuotekuvaus

Etsimme uusia asiantuntijoita osallistumaan Vuoden Contact Center -kilpailun arviointiprosessiin.

Arvioijana toimiminen on erinomainen tiimityökokemus osaavassa ja kokeneessa palvelujohtamisen asiantuntijaryhmässä ja siten ainutlaatuinen tilaisuus omaan ammatilliseen kehittymiseen.

Vuoden Contact Center -kilpailun arvioijan tehtävä on arvioida itsenäisesti ja yhdessä pääarvioijan kanssa yksi kilpailuun osallistuva asiakaspalvelukeskus ja tunnistaa kilpailijaorganisaation vahvuuksia ja kehittämismahdollisuuksia.

Arvioijalta odotetaan vähintään kolmen vuoden kokemusta asiakaspalvelun johtamis- ja/tai kehittämistehtävistä, intohimoa toiminnan systemaattista kehittämistä kohtaan ja mahdollisuutta panostaa arviointiprosessiin huhti-kesäkuun aikana yhteensä noin kolme päivää (itsenäinen työ, arvioijapalaverit, arviointikäyntipäivä kohteessa yhdessä pääarvioijan kanssa, purku ja palauteraportin laatimiseen osallistuminen). Arviointikokouksia ja arviointikäyntiä johtaa kokenut pääarvioija.

Arvioijavalmennus pidetään 25.10.2019 Helsingissä. Valmennus on edellytys arvioijaksi ryhtymiselle ja siitä saa myös kirjallisen todistuksen. Arvioijana ei voi toimia henkilö, joka edustaa samana vuonna kilpailuun osallistuvaa kilpailijaorganisaatiota. Kilpailuun osallistuminen ei kuitenkaan estä arvioijakoulutukseen osallistumista.

Valmennuksen sisältö

  • Johdanto laatuajatteluun ja suomalaisten asiakaspalvelukeskusten vahvuuksiin
  • Vuoden Contact Center -kilpailun aikataulu ja prosessi
  • Contact Center Assessment -kriteeristö ja työkalu
  • Toiminnan vahvuudet ja kehittämismahdollisuudet
  • Arviointialueet ja arviointikohteet
  • Tulosten arviointi
  • Kilpailun tietosuojakäytännöt
  • Palauteraportin laatiminen

Lähde mukaan antoisalle oppimismatkalle verkostoitumaan muiden asiakaspalvelun ammattilaisten joukkoon. Kilpailuprosessissa kaikki oppivat uutta: niin osallistujat kuin myös arvioijat!

Valmentaja
Valmentajana toimii Elina Soukola, Prakto

Kilpailun taustoista voit lukea lisää täältä: https://wave.wakaru.fi/kilpailut/vuoden-contact-center/

Kiinnostuitko? Lisätiedot: timo.keinanen@wakaru.fi, puh. 040-573 7790



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
25.10.2019
09:00
15:00
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!