CX Masterclass with Ian Golding

Kesto: 2 pv , Opetuskieli: englanti, Materiaalikieli: englanti, Materiaali: online
CX Masterclass with Ian Golding, no exam
1 Kpl
CX Masterclass2 (2 pv), 07.05.2020
1 Kpl
CX Masterclass2 Materiaali, online
1790 €
+ alv.. 24%.
Oppiasopimushinta: 1 190,00€

Tuotekuvaus

Osallistu CX Masterclass -valmennukseemme ja kuulet mitä tarvitset ollaksesi parempi asiakaskokemusjohtaja. Valmennus perustuu Ian Goldingin kirjaan ‘Customer what?’, joka on mainio käytännön opas parempaan asiakaskokemusten johtamiseen.

Valmennus keskittyy asiakkuuskokemukseen strategian, kulttuurin ja johtamisen näkökulmasta. Kaksipäiväisen koulutuksen sisältö on hyvin käytännönläheinen ja sisältää useita mieleenpainuvia harjoituksia. Niiden avulla nostat organisaatiosi asiakkuuskokemusten johtamisessa seuraavalle tasolle. Pureudumme aihepiireihin aiempaa syvemmälle, joten vaikka olisit osallistunut CX Masterclassiimme viime vuonna, opit varmuudella lisää!

Intensiivisessä valmennuksessamme tutustut moniin esimerkkitapauksiin maailman johtavilta yrityksiltä, opit parhaat käytännöt ja saat käyttöösi työkalut niiden soveltamiseen omassa arjessasi. Pääset myös verkostoitumaan muiden valmennuksen osallistujien kanssa, jotka kamppailevat päivittäin samojen haasteiden kanssa kuin sinäkin.

Lisätietoja valmennuksesta >>
 

CX Masterclassistamme sanottua:

“Great speaker, right on the painpoints of CX : )”

”Excellent experience! Gamification, storytelling, wonderful Ian, joined the fan club”

“Thanks for today. Ian was - as always - super inspirational. All other program bits were ok too. Arrangements, food etc excellent. Well done!”

“Wonderful day, nice venue and inspiring discussions! Thank you for organising this and I will be eagerly waiting for the next CX Masterclass day.”

”Thank you for a great day! It was very inspiring and I learned a lot. The example cases and videos were brilliant. Our guest experience was surprising and team work also a lot of fun :)”

“The presenters were very good and there was a good amount of professional content. The tasks were nice! I could have used more breaks to relax my brain, there was so much to learn. All in all, a very succesful event.”

 

Hyödyt sinulle ja organisaatiollesi

Saat tehokkaan valmennuspäivän täynnä konkreettisia neuvoja ja tiukkaa asiaa:

  • Ymmärrä parhaat käytännöt ja toimintamallit, joiden avulla muutat markkinaa ja organisaatiosi asemaa kilpailukentässä
  • Opi keinot, joilla saat koko organisaation mukaan asiakaskeskeiseen ajatteluun
  • Määrittele aidosti erottuva brändilupaus
  • Tarjoa asiakaskokemuksia, jotka ovat täysin erilaisia ja jotka saavat asiakkaasi suosittelemaan ja toimimaan brändisi lähettiläinä
  • Luo organisaatiokulttuuri, joka on yhtä erottuva kuin asiakaskokemukset, joita se tarjoaa
  • Löydä, rekrytoi ja sitouta työntekijät, jotka omaavat oikean DNA:n
  • Hyödynnä sosiaalista mediaa ja digitaalisen markkinoinnin keinoja luodaksesi brändillesi uskollisen faniyhteisön
  • Ymmärrä miten mittaat ja tarjoat arjen asiakaskohtaamisissa jatkuvasti asiakaskokemuksia, jotka luovat positiivista ROI:ta organisaatiollesi.

Suosittelemme, että samasta organisaatiosta osallistuu useita ihmisiä, jotta voitte keskenänne ottaa kantaa ajankohtaisiin kysymyksiin omassa liiketoiminnassanne.

 

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus sopii henkilöille, joiden vastuualueeseen kuuluu esimerkiksi asiakkuuskokemusten johtaminen, asiakaskohtaamisten parantaminen, asiakasymmärryksen kehittäminen, henkilöstön kehittäminen tai organisaation maineenhallinta:

  • Liikevaihdon ja -voiton kasvattamisesta kiinnostunut yritysjohto ja avainhenkilöt
  • Asiakkuuskokemusten johtamisesta ja kehittämisestä vastaavat päättäjät ja tekijät
  • Asiakkuuksien kehittämisen vastuuhenkilöt
  • Kanta-asiakkuusohjelmien vetäjät ja kehityspäälliköt
  • Markkinointi- ja viestintäjohtajat sekä –päälliköt
  • Myyntijohtajat ja –päälliköt tiimeineen
  • Tutkimusjohtajat ja –päälliköt
  • Asiakaspalvelutehtävissä toimivat kehittäjät ja päälliköt
  • Henkilöstön kehittämisen vastuuhenkilöt

Kuule osallistujien kokemuksia >>

 

Kouluttajat


Ian Golding on maineikas CX-asiantuntija, joka neuvoo maailman johtavia yrityksiä asiakaskokemusstrategioiden kehittämisessä, mittaamisessa, parantamisessa ja työntekijöiden kuuntelussa. Hän on ensimmäinen kouluttaja, jonka maailmanlaajuinen Customer Experience Professionals Association (CXPA) on hyväksynyt tarjoamaan Certified Customer Experience Professional (CCXP) -sertifikaattia tukevaa valmennusta. Golding toimii myös CXPA UK:n ambassadorina. Valmennuksessa Golding kertoo johtajuudesta yli 20 vuoden vankalla kokemuksellaan 43 eri maasta.

Sirte Pihlaja on kansainvälisesti tunnettu CX- ja EX-asiantuntija, puhuja, valmentaja, designer ja strategisti. Suomen ensimmäisen asiakkuuskokemusten suunnittelutoimiston, Shiruten, toimitusjohtajana sekä CXPA:n toiminnanjohtajana ja Ambassadorina Suomessa toimiva Pihlaja neuvoo jo yli 25 vuoden kokemuksella asiakkuuskokemuksen, myynnin ja brändien kehittämistä isoille kansainvälisille ja kotimaisille yrityksille eri toimialoilla. Hän on suorittanut Certified Customer Experience Professional -sertifikaatin ensimmäisenä eurooppalaisena.



Ohjelma

Päivämäärä Aloitusaika Lopetusaika Huom!
07.05.202009:0017:00
08.05.202009:0017:00

DAY 1

If you want to validate your knowledge, learn new things, or just be inspired to keep putting customers and employees at the forefront of your organisations thinking, a day with Ian Golding will do just that and more.

Having spent 17 years working inside companies and 8 years since as an independent consultant, Ian knows exactly what it feels like to try to transform the way companies think. Sharing examples and stories from 43 countries and multiple industries, you will leave at the end of the day with a mind full of ideas and energy that you will want to action immediately!

  1. Welcome

  2. Introductions and expectations

  3. The role of the Customer Experience Professional

    • Leading the customer agenda

    • Influencing with credibility

    • CXPA’s Competencies for the CCXP accreditation

  4. CX as a tool for transformation

    • Evolution of the organisation’s CX maturity

    • Why it’s important

    • Commercial benefits of CX

  5. Customer Strategy

    • Customer strategy examples

    • Customer Experience frameworks

    • Evaluating your customer strategy

  6. Brand Proposition

    • What is it and why is it important?

    • Being clear about the brand promise

    • What makes a brand proposition

 

DAY 2

Transforming an organisation to become sustainably customer centric requires good, focused leadership. It requires leaders to understand what it takes to be customer centric. It requires leaders to have the ability to 'hold the mirror up to themselves' so they can identify opportunities to grow. It also requires a leader to understand the science that sits behind the term 'customer experience'.

Any leader who aspires to drive a more customer centric business must have an understanding of the competencies and capabilities required. Find out what they are and how to be a customer centric leader in this engaging and interactive session.

  1. Customer-centric culture

    • Characteristics of customer-centric organisations

    • What should customer-centric leaders be doing?

    • Employee experiences

  2. Who are your customers?

    • The flaws in traditional segmentation methods

    • Creating customer personas

    • Using personas to influence

  3. Customer empathy

    • What is empathy and why is it important?

    • How to think like your customers think

    • The role of storytelling

  4. Customer journey mapping

    • The principles of mapping customer journeys effectively

    • Keeping it simple and actionable

    • Prioritising the most important things

  5. Measurement

    • Measurement principles

    • Aligning the voices of your customers, people and processes

    • Know what your priorities are

  6. Action planning

    • For you personally and your organisation

    • A framework for managing what happens next

    • Keeping up the momentum

 

Peruutusehdot

Viimeistään kaksi viikkoa (14 pv) ilmoittautumisen jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme 50 % osallistumismaksusta. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista tai mikäli osallistuja ei saavu paikalle perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Osallistumismaksu veloitetaan myös osallistujan sairastuessa. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle. Shirute Oy pidättää itsellään oikeuden muutoksiin ja tapahtuman perumiseen, mikäli siihen ei ole riittävästi osallistujia. Shirute Oy ei ole vastuullinen tapahtuman peruuntumisesta aiheutuneista kuluista.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!