Google Ads perusteet käytännössä

Kesto: 1.0 pv
Kurssia ei ole tällä hetkellä aikataulutettu. Ota yhteyttä ja sovi asiakaskohtainen koulutus.

Tuotekuvaus

Google Ads perusteet käytännössä

Google Ads-peruskurssi on käytännönläheinen koulutus, joka perehdyttää osallistujat hakusanamainonnan perusteisiin. Koulutuksessa käydään läpi Google Adsin toiminnallisuudet, mahdollisuudet ja miten suunnitella ja rakentaa mainoskampanjoita.

Kurssilla opit esimerkiksi

  • Ymmärtämään Google Adsin toiminnallisuudet ja mahdollisuudet
  • Kuinka hyödyntää Google Adsia tavoittamaan potentiaaliset asiakkaasi
  • Ymmärtämään miten Google Ads toimii
  • Miten voit hyödyntää Google Ads mainoksia omassa markkinoinnissasi
  • Opit suunnittelemaan ja rakentamaan tuloksellisia hakusanamainonnan kampanjoita


Sisältö:

Google Ads – mitä se on ja miten se on kehittynyt vuosien varrella?

  • Google Adsin mainontavaihtoehdot (hakusanamainonta, display-mainonta, Gmail -mainonta ja YouTube -mainonta)
  • Google Adsin hyödyt mainostajalle
  • Google Ads Suomessa – mainostajien panostustasot ja ulkoistamistavat

Miten Google Adsin hakusanamainonta toimii?

  • Miten Google valitsee mitkä mainokset näkyvät
  • Miten Google laskuttaa mainoksista?

Hakusanamainonnan tavoitteet ja mittaaminen?

  • Miten määritellään mittarit hakusanamainonnalle?
  • Miten lasketaan auki tavoitetasot ja tarvittava budjetti?

Hakusanamainonnan suunnittelu ja kampanjoiden rakentaminen

  • Avainsanatutkimus ja eri avainsanatyypit
  • Google Adsin tilirakenne ja kampanjoiden suunnittelu ja rakentaminen
  • Mainosten suunnittelu
  • Hakusanamainonnan optimointi – mitä se tarkoittaa käytännössä?


Google Ads perusteet käytännössä

Google Ads – mitä se on ja miten se on kehittynyt vuosien varrella?

  • Google Adsin mainontavaihtoehdot (hakusanamainonta, display-mainonta, Gmail -mainonta ja YouTube -mainonta)
  • Google Adsin hyödyt mainostajalle
  • Google Ads Suomessa – mainostajien panostustasot ja ulkoistamistavat

Miten Google Adsin hakusanamainonta toimii?

  • Miten Google valitsee mitkä mainokset näkyvät
  • Miten Google laskuttaa mainoksista?

Hakusanamainonnan tavoitteet ja mittaaminen?

  • Miten määritellään mittarit hakusanamainonnalle?
  • Miten lasketaan auki tavoitetasot ja tarvittava budjetti?

Hakusanamainonnan suunnittelu ja kampanjoiden rakentaminen

  • Avainsanatutkimus ja eri avainsanatyypit
  • Google Adsin tilirakenne ja kampanjoiden suunnittelu ja rakentaminen
  • Mainosten suunnittelu
  • Hakusanamainonnan optimointi – mitä se tarkoittaa käytännössä?
Peruutusehdot
Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin kaksi (2) viikkoa ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!