Asiantuntija myyjänä

Duration: 1.0 days
This course is not scheduled at the moment. Please contact us to arrange for a custom training.

Description

Kehity asiantuntijaksi, joka osaa vastata asiakkaan tarpeisiin!

Asiantuntijan panos asiakkuuden hoitamisessa on mittava. Asiantuntija rakentaa pitkäjänteisesti luottamusta organisaationsa palveluihin työllään ja vuorovaikutuksellaan. Samat lainalaisuudet pätevät, oli asiakas sitten ulkoinen tai sisäinen. Melkein aina asiantuntijan vastuisiin kuuluu myös lisämyynti. Usein tätä ei koeta mielekkääksi tai luontevaksi.

Valmennuksen uudenlaisella osaamisella ja ymmärryksellä asiantuntijan tehtävän myynnillisestä osasta tehdään luonteva, mielekäs ja ennen kaikkea helposti onnistuva. Asiakaskohtaamisen taidoilla ja asiakashyötyjen hahmottamisella ratkaistaan miten asiantuntijana voit lisämyydä ylläpitäen luottamusta ja asiakastyytyväisyyttä.

Valmennuksesta saat konkreettisia arjen työkaluja asiantuntijapanosta hyödyntävään lisämyyntiin, ymmärrystä ja osaamista löytää lisämyyntipaikkoja, sekä keinoja hyödyntää asiantuntemustasi pitkäjänteisen asiakassuhteen rakentamisessa.

Asiakassuhde syvenee ja asiantuntija saa ratkaistavakseen lisää asiantuntemukselleen relevantteja haasteita. Näin luomme asiantuntijoiden toimintatavasta tärkeän kilpailukeinon.

Katso Completon webinaari aiheesta. Klikkaa vain linkkiä ja seuraa sivun alalaidassa olevia ohjeita.

Hyödyt pähkinänkuoressa

  • Luot asiakkaalle lisäarvon kokemuksen
  • Lisämyyt luontevasti ja järkevästi
  • Johdat asiakkuutta asiantuntijapanoksellasi
  • Osaat pohtia asiakkaan asemaa ja tarjota osuvia kehitysideoita
  • Saat varmuutta proaktiiviseen toimintaan asiakkaan kanssa
  • Opit onnistuvan asiakaskommunikoinnin ja vuorovaikutuksen pelisäännöt
  • Ymmärrät asiakastyytyväisyyden rakentamisen ja ylläpitämisen

Kohderyhmä

Asiantuntijoille, jotka ovat saaneet lisäarvon tuottamisen asiakassuhteeseen tehtäväkseen. Heille, joiden on löydettävä lisämyynnin paikkoja sekä tarjottava lisäpalvelua. Heille, joille on tärkeä pohtia kuinka toimia asiantuntijan syvää asiantuntemusta hyödyntäen asiakkaan hyödyksi ja lisämyyntitehtävän mielekkääksi kokien.

  • Asiantuntijatehtävissä toimivat
  • Projektipäälliköt
  • Teknisestä palvelusta asiakaspalvelun osaksi siirtyville
  • Konsultit
  • Asiakasprojektien vetäjät

Ilmoittaudu mukaan tai pyydä tarjousta yrityskohtaisesta valmennuksesta!



Cancellation terms
If you can not participate this course, you can send someone else instead of you. If cancellation is done less than two (2) weeks before the course start, we will charge 50% of the price. In case of no show without any cancellation, we will charge the whole price. Cancellation fee will also be charged in case of illness.

Your course or event to Oppia.fi?

Contact us!