B2B Social Selling

Kesto: 2 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: online
B2B Social Selling, ei tenttiä
1 Kpl
B2B Social Selling (2 pv), 28.08.2018
1 Kpl
B2B Social Selling Materiaali, online
1990 €
+ alv.. 24%.

Tuotekuvaus

Asiantunteva ja vaikuttava myyjä osaa luoda arvoa ja rakentaa luottamusta asiakkailleen. Hän on jatkuvassa vuorovaikutuksessa oman verkostonsa kanssa ja hyödyntää ammattimaisesti eri medioita ja kanavia työssään. Sosiaalisen ajan myyjä nopea, reagoiva ja aktiivinen.

Sosiaalisen myynnin päätavoitteena on että sekä nykyiset että potentiaaliset asiakkaasi näkevät ja kokevat myyjän arvoa tuottavana kumppanina. Parhaimmillaan onnistunut Social Selling tekeminen näkyy suoraan myynnin tehokkuudessa ja tuloksessa. 

Parhaat myyjät ovat aina olleet oman aikakautensa parhaita "social sellereitä". Tämän päivän asiantunteva myyjä on aidosti asiakkaan asialla. B2B-myyjä kuuntelee, opastaa ja auttaa uutta, nykyistä ja toivottavasti tulevaa asiakasta. Avaintermejä onnistuneessa myyntityössä ovat kohtaaminen, vuorovaikutus, luottamus ja verkostot, kuten myös pitkäjänteisyys ja nopea reagointi. Vaikuttamisen kanavia, välineitä ja tapoja on useita.

Tärkeintä tämän päivän myyntityössä on olla siellä missä asiakkaatkin ovat, oikeaan aikaan, ja kohdata asiakas tarve- ja ostopolullaan. Itsestään selviä asioita jokaiselle myynnin ammattilaiselle. Mutta miten tätä kaikkea voisi tehdä ja toteuttaa tänään kenties hiukan tehokkaammin, kuin joskus aiemmin... B2B Social Selling - sosiaalisen myynnin valmennuksemme avaa nykyajan myynnin ammattimaisen vaikuttamisen salat.



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
28.08.2018
09:00
18:00
29.08.2018
08:30
17:00

B2B-myyjä, päivitä asiakastyöskentelysi tähän päivään!

B2B Social Selling -sosiaalisen myynnin valmennus on suunniteltu kokeneille B2B myyjille ja asiantuntijoille, jotka haluavat hyödyntää tehokkaasti erilaisia vaikuttamisen keinoja ja kanavia* ja onnistua entistä paremmin omassa päivittäisessä työskentelyssään. Saat B2B Social Selling -valmennuksesta eniten irti, kun myynnin perusasiat ovat hallussa.

B2B Social Selling -valmennuksen tavoitteena on, että löydät itsellesi parhaita ja toimivimpia keinoja ja tapoja hyödyntää monipuolisesti eri medioita ja kanavia omassa myyntityössäsi. Valmennuspäivillä työskentelemme tiiviisti tehokkaan ja vuorovaikutuksellisen myynnin parissa (alustuksia ja keskustelua, henkilökohtaisia tehtäviä ja ryhmätöitä, tilanneharjoituksia ja oman työn analyyseja), ja lisäksi käytössäsi on Mercuri Online -verkkokirjasto 6 kk ajan, jolloin voit hyödyntää sen koko sisältöä oman osaamisesi syventämiseksi. 

Sosisaalinen myynti vs. oma asiakastyöskentelysi ja yrityksesi myyntiprosessi

  • Ymmärrä asiakkaidesi erilaiset ostotavat ja ole läsnä asiakkaasi ostopolulla. Eli miten huomioit ja "yhdistät" muuttuneen ostokäyttäytymisen, ostamisen prosessin omaan myyntitoimintaasi?

Social Selling menestystekijät

  • Tunnista ja löydä oma paras tapasi tehdä vaikuttavaa myyntiä. Mitkä ovat sinulle kriittiset ja tarpeelliset työkalut ja keinot luoda arvoa ja luottamusta asiakkaillesi?

Social Selling käytännössä B2B-myyjän työssä

  • Hyödynnä monipuolisesti eri kanavien mahdollisuudet vaikuttamisessa ja asiakastyössä. Miten toimit ja kehität omaa päivittäistä tekemistäsi? Miten pääset seuraavalle tasolle omassa #sose -työskentelyssäsi?

*käsittelemme B2B Social Selling - sosiaalisen myynnin valmennuksessa sosiaalisen median (mm. LinkedIn, Sales Navigator, Twitter, Facebook jne.) hyödyntämistä myyntityössä. Periaate kuitenkin on, että eri some-kanavat ovat ”vain” työkaluja, välineitä toteuttaa myynnin vuorovaikutuksellisuutta. Emme siis keskity näiden kanavien käytön opetteluun, vaan siihen, mitä Social Selling parhaimmillaan on B2B-myyjän työssä. 

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö.

Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 30 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme verkkokirjasto-, toimisto, ja varauskuluina 500 euroa. Verkkokirjasto on tällöin edelleen käytössä ohjelmakuvauksen mukaisesti 3 / 6 / 9 / 12 kk.

Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme verkkokirjasto-, toimisto- ja varauskuluina 70 % kurssimaksusta. Verkkokirjasto on tällöin edelleen käytössä ohjelmakuvauksen mukaisesti 3 / 6 / 9 / 12 kk.

Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta (no-show-tapaus), veloitamme koko osallistumismaksun. Verkkokirjasto on tällöin edelleen käytössä ohjelmakuvauksen mukaisesti 3 / 6 / 9 / 12 kk. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Internaattikulut

Majoitus- ja ruokailukustannukset ja mahdolliset oheisohjelmat (esim. kuntotesti) eivät sisälly Mercurin valmennusten hintoihin, ellei valmennuksen tiedoissa ole toisin mainittu. Valmennuspäivät toteutetaan vahvistetun aikataulun mukaisesti hotellissa / kokouskeskuksessa, ja osallistuja/yritys maksaa valmennuspäiviin kuuluvat kahvi- ja lounastarjoilut sekä kokoustilat ja oheispalvelut ja mahdollisen majoituksen suoraan palveluiden tarjoajalle.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!