Asiakkuuden johtaminen

Kesto: 2 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: online
Asiakkuuden johtaminen, ei tenttiä
1 Kpl
Asiakkuuden johtaminen (2 pv), 05.05.2020
1 Kpl
Asiakkuuden johtaminen Materiaali, online
5190 €
+ alv.. 24%.
Oppiasopimushinta: 4 671,00€

Tuotekuvaus

Vastaatko yrityksenne merkittävimmistä asiakassuhteista, ja haluat varmistaa pitkäjänteisen yhteistyö asiakkaiden kanssa? Valmentajamme Petteri Immonen kertoo tarkemmin Mercurin kehittämisohjelmasta Asiakkuuden johtaminen.

Asiakkuuden johtaminen -ohjelma on suunniteltu yritysten merkittävimmistä asiakassuhteista vastaaville kokeneille myynnin ammattilaisille. Kehittämisohjelma valmentaa asiakastyöskentelyn ammattilaisesta asiakassuhteen johtajan, joka kykenee luomaan, kehittämään ja ylläpitämään pitkäjänteistä yhteistyökumppanuutta asiakkaan kanssa, rakentavasti ja määrätietoisesti.



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
05.05.2020
09:00
17:00
06.05.2020
09:00
17:00

Saat valmennukselta käytännön keinoja, joiden avulla rakennat tuloksellista yhteistyötä merkittävissä asiakkuuksissa ja kehityt asiakasvuorovaikutuksen johtajana!
 

Ohjelma sisältää valmennuspäiviä tukevia toimenpiteitä, joiden avulla varmistat ohjelmassa käsiteltävien asioiden sovellettavuuden omaan työhösi:

  • Kompetenssiarvio
  • Asiakaskysely
  • Kuntotesti

Jakso 1: Asiakkuuden johtajan tehtävät ja tavoitteet

  • Asiakkuuden johtaminen ohjelman sisältö ja tavoitteet
  • Myyntistrategia
  • Asiakkuuden johtamisen merkitystä korostavat olosuhteet
  • Asiakassuhteen johtajan roolit ja vastuut
  • Asiakassuhteen johtajan kompetenssit
  • Tavoitteiden asettaminen
  • Oma ajankäyttö asiakkuuden johtamisessa
  • Yhteenveto ja jatkotoimenpiteet

Jakso 2: Systemaattinen ja suunnitelmallinen asiakassuhteen kehittäminen

  • MI-SCAN asiakaspalaute
  • Mercurin KAM-konsepti
  • Strategiat
  • Ratkaisut
  • Ihmiset
  • Asiakassuhteen hallinta
  • Mittaaminen

Jakso 3: Myynti- ja neuvottelutaidot

  • Myyntityön viitekehys
  • Erilaiset myyntitilanteet ja myyntityylit
  • Näkemyksellinen ja konsultoiva myyntitapa
  • Neuvottelutaidot ja taktiikka
  • Verkoston johtaminen
  • Palautteen antaminen ja vastaanottaminen
  • Ideamyynti
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö.

Ajankohdan vaihtaminen

Valmennuspäivien ajankohdan vaihtaminen on mahdollista (max vuosi), ilmoitus siirrosta on kuitenkin tehtävä vähintään kolme (3) viikkoa ennen valmennuspäivien alkamista. Mikäli siirtoilmoitus tehdään myöhemmin, veloitamme siirtämisestä 300 euroa (+ alv).

Osallistumisen peruuttaminen

Jos peruutus tehdään myöhemmin kuin kolme (3) viikkoa ennen valmennuspäivien alkua, veloitamme peruutusmaksuna 50 % valmennuksen loppulaskusta (+ alv). Mercuri ei vastaa mahdollisista internaattikulujen peruutus- tai muista maksuista.

Valmennukselta pois jääminen

Mikäli osallistuja jää pois tilatulta valmennukselta, eikä ole tehnyt siitä peruutusilmoitusta (ns. no-show tilanne), veloitamme koko valmennuksen hinnan. Mercuri ei vastaa mahdollisista internaattikulujen no-show tai muista maksuista.

Internaattikulut

Valmennuksen hintaan sisältyy kahvi- ja lounastarjoilut. Majoituskustannukset ja mahdolliset oheisohjelmat (esim. kuntotesti) eivät sisälly Mercurin valmennusten hintoihin, ellei valmennuksen tiedoissa ole toisin mainittu. Valmennuspäivät toteutetaan vahvistetun aikataulun mukaisesti hotellissa / kokouskeskuksessa, ja osallistuja/yritys maksaa oheispalvelut sekä mahdollisen majoituksen suoraan palveluiden tarjoajalle.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!