Asiakkuuden johtaminen

Kesto: 6 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: online
Asiakkuuden johtaminen, ei tenttiä
1 Kpl
Asiakkuuden johtaminen (6 pv), 02.10.2018
1 Kpl
Asiakkuuden johtaminen Materiaali, online
4 800,00 €
+ alv.. 24%.
OPPIASOPIMUS Hinta: 4 320,00€
*) Kurssin viimeinen ilmoittautumispäivä on ylittynyt. Jätäthän yhteydenottopyynnön, jos haluat jälki-ilmoittautua tälle kurssille.

Tuotekuvaus

Vastaatko yrityksenne merkittävimmistä asiakassuhteista, ja haluat varmistaa pitkäjänteisen yhteistyö asiakkaiden kanssa? Valmentajamme Petteri Immonen kertoo tarkemmin Mercurin kehittämisohjelmasta Asiakkuuden johtaminen.

Asiakkuuden johtaminen -ohjelma on suunniteltu yritysten merkittävimmistä asiakassuhteista vastaaville kokeneille myynnin ammattilaisille. Kehittämisohjelma valmentaa asiakastyöskentelyn ammattilaisesta asiakassuhteen johtajan, joka kykenee luomaan, kehittämään ja ylläpitämään pitkäjänteistä yhteistyökumppanuutta asiakkaan kanssa, rakentavasti ja määrätietoisesti.



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
02.10.2018
09:00
18:00
03.10.2018
08:30
17:00
11.12.2018
09:00
18:00
12.12.2018
08:30
17:00
12.02.2019
09:00
18:00
13.02.2019
08:30
17:00

Löydä käytännön keinoja, joiden avulla rakennat tuloksellista yhteistyötä merkittävissä asiakkuuksissa ja kehityt asiakasvuorovaikutuksen johtajana!

Ohjelma koostuu useista nykytilan arvioinneista (asiakkuudet, organisaatio, oma työskentely), kuudesta intensiivisestä valmennuspäivästä ja toimenpiteistä, jotka tukevat ja nopeuttavat asioiden käytäntöön vientiä. Käytössäsi on lisäksi vuoden ajan Mercuri Online -verkkokirjaston koko sisältö eri businessteemoista.

Ohjelma sisältää valmennuspäiviä tukevia toimenpiteitä, joiden avulla varmistat ohjelmassa käsiteltävien asioiden sovellettavuuden omaan työhösi:

  • Orientaatiokeskustelu Mercurin ja asiakasyrityksen johdon ja osallistujan kesken
  • Yrityksen ja osallistujan tavoitteet
  • Asiakkuuden johtaminen -valmennuksen aikana kehittymissuunnitelman täsmentäminen
  • Työkirja – Yrityksen mandaatti kehitettäville asioille
  • Asiakassuhteen johtajan kompetenssiarvio – Esimiehen ja osallistujan arvio
  • Avainasiakasarvio
  • Arvio omasta neuvottelutyylistä
  • 2 verkkomoduulia neuvotteluosaamisesta ja 2 verkkomoduulia ajankäytön hallinnasta
  • MI-Lead-arvio – Mikä on minun tyylini johtaa ja ohjata muita kontaktihenkilöitä
  • Fyysisen kunnon arviointi ja kehittäminen

Vaihe 1: Asiakassuhteen johtaminen

  • Asiakassuhteen johtamisen merkitys yrityksen menestykselle
  • Muutokset asiakkaiden ostokäyttäytymisessä
  • Kompetenssiarvio (40 väittämää)
  • Asiakassuhteen johtajan roolit ja tehtävät
  • Myyntistrategian vaikutus asiakasvalintoihin ja työskentelyyn
  • Tavoitteiden asettaminen
  • Muutoksen läpivieminen
  • MI-SCAN -asiakasarvion käynnistäminen

Välitehtävät

  • Verkkomoduulit neuvotteluosaamisesta ja ajankäytön hallinnasta
  • Neuvottelutyyliarvio
  • Asiakasarvion toteutus valituille asiakkuuksille

Vaihe 2: Liiketoiminta- ja neuvotteluosaaminen

  • Myyntistrategia ja asiakastyön kohdentaminen
  • Eri myyntityylit myyntitilanteiden toteuttamisessa
  • MI-SCAN -asiakasarvio
  • Taktisten toimintasuunnitelmien laatiminen neuvottelutilanteisiin
  • Neuvottelutyylin kehittäminen
  • Ratkaisujen / näkemysten rakentaminen ja esittäminen
  • Fyysisen kunnon arviointi ja kehittäminen

Välitehtävät

  • Toimenpidesuunnitelman laatiminen yhdessä esimiehen kanssa asiakasarvion tulosten perusteella
  • Markkinaosuuden kasvattaminen valitussa asiakkuudessa suunnitelmallisen työskentelyn avulla – toimenpiteiden esittäminen esimiehelle
  • Verkostojen johtamisen arviointi MI-Lead-työvälineen avulla

Vaihe 3: Verkostojen johtaminen

  • Verkostoituminen
  • Motivaatio ja asenteet
  • Ryhmien työskentelyn arviointi ja kehittäminen
  • Verkostojen ohjaaminen ja johtaminen
  • Resurssien valinta eri myyntitilanteissa
  • Asiakasyhteistyön vahvistaminen eri myyntitilanteissa
  • Tehokkaat palaverit
  • Toimenpidesuunnitelman täsmentäminen
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö.

Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 30 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme verkkokirjasto-, toimisto, ja varauskuluina 500 euroa. Verkkokirjasto on tällöin edelleen käytössä ohjelmakuvauksen mukaisesti 3 / 6 / 9 / 12 kk.

Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme verkkokirjasto-, toimisto- ja varauskuluina 70 % kurssimaksusta. Verkkokirjasto on tällöin edelleen käytössä ohjelmakuvauksen mukaisesti 3 / 6 / 9 / 12 kk.

Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta (no-show-tapaus), veloitamme koko osallistumismaksun. Verkkokirjasto on tällöin edelleen käytössä ohjelmakuvauksen mukaisesti 3 / 6 / 9 / 12 kk. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Internaattikulut

Majoitus- ja ruokailukustannukset ja mahdolliset oheisohjelmat (esim. kuntotesti) eivät sisälly Mercurin valmennusten hintoihin, ellei valmennuksen tiedoissa ole toisin mainittu. Valmennuspäivät toteutetaan vahvistetun aikataulun mukaisesti hotellissa / kokouskeskuksessa, ja osallistuja/yritys maksaa valmennuspäiviin kuuluvat kahvi- ja lounastarjoilut sekä kokoustilat ja oheispalvelut ja mahdollisen majoituksen suoraan palveluiden tarjoajalle.

 

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!