Asiakaspalvelun johtaminen

Kesto: 1 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali:
Asiakaspalvelun johtaminen, ei tenttiä
1 Kpl
Asiakaspalvelun johtaminen (1 pv), 23.01.2020
790 €
+ alv.. 24%.
Oppiasopimushinta: 711,00€

Tuotekuvaus

Hurmaa tiimisi hurmaamaan asiakkaat!

Valmennuksessa keskitytään positiivista tunnetta synnyttävän palvelun johtamiseen. Koulutuksessa pohditaan, kuinka kehittää organisaation tunne-energiaa positiivisuutta tuottavaksi generaattoriksi. Koulutus tarjoaa näkökulmia arjen tavanomaisten ja haastavien asiakastilanteiden tyylikkääseen ja asiakasta sitouttavaan hoitamiseen.

Paranna asiakaskokemusta

Palvelun tason ja palvelukokemuksen merkitys ymmärretään tänä päivänä vahvana kilpailuetuna niin myynti- kuin palveluorganisaatioissa. Asiakkaan kokemusta mitataan nykyisin kaikilla sektoreilla aina b2b yrityksistä julkisen puolen palvelun tuottajiin. Kilpailuedun synnyttäminen palveluliiketoiminnassa edellyttää uudenlaista ajattelua ja toimintaa erityisesti esimiehiltä. Kilpailun kärjessä pysyminen vaatii rohkeutta tehdä asioita uudella tavalla ja kykyä ymmärtää tunteiden vaikutusta niin työntekijöiden, kuin asiakkaiden toiminnassa.

Palvelun johtaminen -koulutuksen hyödyt:

  • Tunnistat omat vahvuutesi ja kehityskohtasi palvelun kehittäjänä
  • Ymmärrät organisaation sisäisen tunne-energian merkityksen asiakaskokemuksessa
  • Saat selkeät toimintamallit päivittäiseen palvelun johtamiseen
  • Opit antamaan palautetta kannustaen ja puuttumaan epäkohtiin rakentavasti
  • Saat tiimisi loistamaan!

Kenelle:

Valmennus on suunniteltu asiakaspalvelusta vastaaville lähiesimiehille ja asiakaspalvelujohtajille, joilla on tahtoa syventää ja vahvistaa henkilöstön sitouttamista sykähdyttävän asiakaspalvelun synnyttämiseen.



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
23.01.2020
09:00
16:00

09:00 Valmennuksen avaus

09:15 Palvelusta kilpailuvaltti – Aktiivisen palvelunjohtamisen hyödyt

09:30 Palvelumuotoilun käsitteet ja hyödyntäminen johtamisessa

10:00 Asiakaskokemuksen arvonmuodostuksen tasot

10:30 Tauko

10:45 Palvelukulttuuri ja siihen vaikuttaminen

11:15 Palvelun johtamisen työkalut

  • Ryhmän valmentava johtaminen – palaverikäytännöt

12:00 Lounas

13:00

  • Yksilön valmentava johtaminen
  • Havainnointi ja palautekeskustelut

14:00 Tauko

14:15 Kokemuksen johtaminen on tunteiden johtamista

14:45 Haastavat tilanteet ja työnjohtamisen oikeus

15:00 Motivaation johtaminen ja flown metsästys

16:00 Valmennuspäivä päättyy

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!