Asiakaspalvelukoulutus

Kesto: 1 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: paperi
Asiakaspalvelukoulutus, ei tenttiä
1 Kpl
Asiakaspalvelukoulutus (1pv) (1 pv), 29.05.2019
790 €
+ alv.. 24%.
OPPIASOPIMUS Hinta: 711,00€

Tuotekuvaus

Tämä koulutus antaa kattavan koko­nais­kuvan erin­omaisen asia­kastyön tärkeim­mistä osa-alueista ja runsaasti esimerkkejä ja neuvoja hyvän asia­kas­pal­velun tuot­ta­misen tueksi. Onnis­tuneen asia­kas­pal­velun maine kiirii kauas, mutta huonot asia­kas­ko­ke­mukset leviävät usein vieläkin laajem­malle. Palve­lussa tehtyjen virheiden korjaa­minen on usein vaikeaa ja kallista. Tämän vuoksi asiansa osaava asia­kas­palvelu on yrityk­selle arvokas resurssi, jonka kehit­tä­miseen kannattaa panostaa.

Hyödyt osallistujille

  • Tiedät, mistä osate­ki­jöistä erin­omainen asia­kas­palvelu koostuu
  • Ymmärrät ja hallitset palve­lu­ti­lan­teiden eri vaiheet
  • Osaat tunnistaa erilaisten asiak­kaiden palve­lu­tarpeet
  • Osaat toimia haas­ta­vissa asia­kas­ti­lan­teissa ammat­ti­mai­sesti ja ratkai­su­kes­kei­sesti
  • Tunnistat lisä­myynnin mahdol­li­suuksia erilai­sissa asia­kas­koh­taa­mi­sissa
  • Tunnet omat vahvuutesi ja kehit­ty­mis­koh­teesi asia­kas­pal­ve­lijana
  • Osaat laatia henki­lö­koh­taisen kehi­tys­oh­jelman jatkuvan kehit­ty­misen varmis­ta­mi­seksi

 

Kannat­taisiko teidänkin yrityk­senne inves­toida päivä asia­kas­pal­velun kehit­tä­miseen? Jo yksi erin­omai­sesti onnis­tunut asia­kas­koh­taa­minen voi maksaa koulu­tuksen kustan­nukset takaisin.

Kenelle

Valmennus on suun­ni­teltu sekä vaati­vissa asia­kas­pal­ve­lu­teh­tä­vissä toimi­ville henki­löille että asia­kas­pal­ve­lusta vastaa­ville esimie­hille. Perin­teisten palve­luam­mattien lisäksi koulutus soveltuu erin­omai­sesti myös asian­tun­ti­ja­työtä teke­ville henki­löille. Hyvässä asia­kas­pal­ve­lussa pätevät samat laina­lai­suudet toimia­lasta riip­pu­matta.

Teemme myös yritys­koh­taisia valmen­nuksia.



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
29.05.2019
09:00
16:00

8.30 Ilmoit­tau­tu­minen ja aamu­kahvi

9.00 Tilai­suuden avaus

09.15 Hyvästä asia­kas­pal­ve­lusta kilpai­lu­valtti

10:00 Asiakkaan asioin­ti­ko­ke­mukseen vaikut­tavat tekijät

11:00 Vuoro­vai­kutus on keskeisin taito asia­kas­pal­ve­lussa

  •  Mitä haluat viestiä ja mitä oikeasti viestit?

11.30 Erin­omaisen asia­kas­pal­velun ja asia­kas­koh­taa­misen vaiheet

  • Ensi­vai­ku­telman tärkeys
  • Kysy, älä oleta
  • Ratkaisun helppous

13:00 Orga­ni­saation asia­kas­lupaus käytän­nössä

13.30 Haas­ta­vissa asia­kas­pal­ve­lu­ti­lan­teissa onnis­tu­minen

  • Rekla­maation ammat­ti­mainen käsittely

14.30 Kahvi

14:45 Työn merki­tyk­sel­li­syyden merkitys!

15.30 Asiakkaan odotukset ylittävä palvelu ja asia­kas­suhteen vahvis­ta­minen

16.00 Yhteenveto ja loppu­kes­kustelu

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!