Asiakaspalvelujohtamisen parhaat käytännöt

Längd: 1.0 dagar
Denna kurs är inte schemalagd just nu. Kontakta oss gärna för att diskutera företagsintern utbildning.

Kursbeskrivning

Mitä?
Koko päivä oppia työkaluista ja menetelmistä, joita pääset heti kokeilemaan omassa työyhteisössäsi!

  • Contact Center Assessment toiminnan kehittäjänä, arvioinnin menetelmä tutuksi
  • Tie erinomaisiin asiakaskokemuksiin, Customer Journey, VoC-ohjelmat, CC ja CS standardit
  • Johtajuus ja rakenteet, strategiaa tukeva rakenne, tavoitteellinen, visuaalinen ja osallistava johtaminen, viestintä- ja palaverikäytännöt
  • Henkilöstön osaamisen ja suorituksen johtaminen, numeroista ihmiseen, onnellinen ja osaava työntekijä- onnellisempi asiakas-menestyvämpi organisaatio
  • Sidosryhmät, teknologia ja asiakaspalvelukeskuksen työympäristön johtaminen, 10 must-asiaa joihin toivon, että kiinnität huomioita  
  • Prosessien ja palvelukanavien johtaminen, leanisti ja ketterästi asiakaspalvelussa
  • Tulokset ja niiden mittaaminen, smart, grafiikat, kattavuus, suunta ja vertailutiedot

Kenelle?
Asiakaspalvelun esimiehille ja kehittäjille. Kaikille, jotka haluavat ymmärtää ja osata paremmin asiakaspalvelujohtamisen kokonaisuutta ja ymmärtää oman palvelukeskuksen vahvuuksia ja kehityspotentiaalia. 

Miten?
Työskentelemme toiminnallisin menetelmin ja harjoittelemme arviointia. Ota mukaan oma tabletti tai kannettava.  



Avbokningsvillkor
If you can not participate this course, you can send someone else instead of you. If cancellation is done less than two (2) weeks before the course start, we will charge 50% of the price. In case of no show without any cancellation, we will charge the whole price. Cancellation fee will also be charged in case of illness.

Vill du bli partner med Oppia.fi?

Kontakta oss!