Asiakaspalvelujohtamisen benchmarking-päivä

Kesto: 1.0 pv
Kurssia ei ole tällä hetkellä aikataulutettu. Ota yhteyttä ja sovi asiakaskohtainen koulutus.

Tuotekuvaus

 Päivästä saat mukaasi ajankohtaista tietoa, konkreettisia työvälineitä ja menetelmiä asiakaspalvelun arjen johtamiseen. Tutustut Vuoden Contact Center –kilpailuhistorian kautta suomalaisen asiakaspalvelujohtamisen vahvuusalueisiin ja kehittämismahdollisuuksiin. Käsittelyssä parhaat käytännöt muun muassa seuraavilla teemoilla:

  • Merkityksen ja suunnan osoittaminen
  • Tavoitteellinen, faktoihin perustuva visuaalinen johtaminen, päivittäisjohtamisen parhaat käytännöt
  • Asiakaspalvelun mittarit, raportointi
  • Palvelukeskuksen kontakti- ja työmääräperustainen resursointi
  • Tie erinomaisiin asiakaskokemuksiin, asiakaspolutus, asiakaskohtaamisten johtaminen
  • Siilot pois, palveluprosessit kuntoon, käytännöt ja menetelmät parantaa prosesseja ja edistää yhteistyötä
  • Osaamisen kehittämisen ja valmentamisen parhaat käytännöt, asiakaspalvelun kannustemallit
  • Uudistumisen johtaminen, Lean change management ja toimeenpano, arviointi ja kehittämisen

Benchmarking päivässä saatmukaasi myös Vuoden Contact Center kilpailun kriteeristön kokonaisuudessaan. Tervetuloa mukaan asiakaspalvelun kehittäjät, tiiminvetäjät ja esimiehet!

 



Peruutusehdot
Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin kaksi (2) viikkoa ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!