Asiakaspalautteisiin ja reklamaatioihin vastaaminen

Kesto: 0.5 pv
Kurssia ei ole tällä hetkellä aikataulutettu. Ota yhteyttä ja sovi asiakaskohtainen koulutus.

Tuotekuvaus

Sisältö 

Opit koulutuksessa mm. seuraavia taitoja:

  • Mistä vaativat tilanteet johtuvat ja miten niitä voi vähentää
  • Oikean asenteen merkitys ja tietoisuus omasta toiminnasta paineen alla
  • Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen sähköpostitse
  • Yleisimmät palautteenantajatyypit ja oikean lähestymistavan valinta
  • Yleisimmät sudenkuopat asiakaspalautteisiin vastatessa
  • Työkaluja vaativien tilanteiden ratkaisemiseksi mm.

- Miten vastata kohtuuttomiin pyyntöihin ja vaatimuksiin

- Miten vastata aloitteisiin, joita ei voi toteuttaa

- Kuinka vastata virheellisiin väittämiin rakentavalla tavalla

- Miten toimia ”ammattivalittajien” kanssa



9-12:00

Peruutusehdot
Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin kaksi (2) viikkoa ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!