Kirjallisen asiakaspalvelun perusteet
Kuvaus
Kirjallinen asiakaspalvelu on tärkeä osa asiakaskokemusta. Tässä valmennuksessa keskitytään siihen, miten kirjoitetaan selkeästi, ymmärrettävästi ja inhimillisesti. Saat konkreettisia vinkkejä vuorovaikutteisen viestinnän vahvistamiseen ja opit ilmaisemaan välittämistä myös kirjoittamalla. Lisäksi käsitellään tiivistetysti kielioppia käytännön näkökulmasta, jotta viestintäsi on sujuvaa ja virheetöntä. Valmennus tarjoaa myös työkaluja tilanteisiin, joissa asiakas on tyytymätön tai viestintä uhkaa kärjistyä. Lopuksi tarkastellaan emojien ja hymiöiden käyttöä asiakaspalveluviestinnässä.
Valmennuksen hyödyt
- Osaat viestiä selkeämmin ja ymmärrettävämmin.
- Saat työkaluja haastaviin asiakastilanteisiin kirjallisesti.
- Vahvistat kirjallisen vuorovaikutuksen ja inhimillisyyden ilmaisua.
Kohderyhmä
Asiakaspalvelijat, viestinnän asiantuntijat, tiiminvetäjät ja muut, jotka kirjoittavat asiakkaille osana työtään.
Sisältö
- Vuorovaikutuksen ja välittämisen osoittaminen kirjoittamalla
- Ymmärrettävän viestinnän keinot
- Selkeyttä parantavat vinkit ja esimerkit
- Tiivis kielioppikertaus asiakaspalvelijan näkökulmasta
- Provosoivien tilanteiden hallinta kirjoittamalla
- Anteeksipyyntö tilanteen vaatimalla tavalla
- Emojien ja hymiöiden tarkoituksenmukainen käyttö
Ohjelma
| Päivämäärä | Aloitusaika | Päättymisaika | |
|---|---|---|---|
| 20.1.2026 | 13.00 | 16.00 |
Peruutusehdot
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

COO
QualityDesk
