Johdanto palvelujohtamiseen

Tarjouspyyntö asiakaskohtaisesta toteutuksesta

Kuvaus

Tavoite
Valmennus esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat palvelujohtamisen lähestymistapojen käytön hyödyt organisaatiossa. 

Kohderyhmä
Johdanto soveltuu kaikille, jotka haluavat hyödyntää IT-palvelujohtamisen elementtejä. Valmennus on hyvä yleiskatsaus esimerkiksi palvelupäälliköille, tiiminvetäjille, asiantuntijoille, päälliköille, konsulteille, IT-johdolle, tietohallintojohtajille ja -päälliköille sekä projektipäälliköille.

Esitietovaatimukset
Kurssille ei ole esitietovaatimuksia.

Valmennuksen aikataulu
Kesto on 3 tuntia, klo 9-12.

Ohjelma
Kurssilla esitellään kokoelma parhaita käytäntöjä IT-palveluiden toimittamiseen ja IT-infrastruktuurin hallintaan. Kurssilla esitellyt palvelujohtamisen käytännöt ovat käytännössä testattuja ja hyviksi havaittuja useissa organisaatioissa Suomessa ja maailmalla. Kurssin sisältö on seuraava:

  • Palvelujohtamisen viitekehykset pääideoineen
  • Palvelujohtamisen tärkeimmät johtamiselementit
  • Palvelujohtamisen tärkeimmät kyvykkyydet

Valmentajat
Valmentajina toimivat Wakarun kokeneet palvelujohtamisen valmentajat.

Kurssimateriaali
Kurssimateriaali on suomenkielinen. Kurssimateriaali toimitetaan oppilaille etukäteen pdf-muodossa.

Palautetta aiemmista Wave Akatemian palvelujohtamisen valmennuksista

"Erittäin hyvin koottu kokonaisuus ja hyvin tuli asia selville sekä selkeästi näytettynä."

"Minulle juuri sopiva kokonaisuus ja sopiva lähtötaso."

"Kouluttajalla oli rento ja luonteva tapa esittää asioita. Helppo seurata ja mukava kuunnella."

"Hyvä yleiskatsaus! Kiitos!"

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen? 

Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Johanna Rakemaahan johanna.rakemaa(at)wakaru.fi.

Wave Akatemia

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi. Katso Wave Akatemian tarjonta asiakaspalvelun kehittämiseksi tästä!

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Vuoden asiakaspalvelu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Johanna Rakemaahan johanna.rakemaa(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä