Ylivoimainen asiakaskokemus: Työkalupakki

Utgivare: Ellibs
Ylivoimainen asiakaskokemus: Työkalupakki
1.00 st
Ylivoimainen asiakaskokemus: Työkalupakki
65,00 €
+ moms 24%.

Kursbeskrivning

Ei ole yritysjohtajaa, jonka mielestä asiakkaat eivät ole tärkeitä. Todellisuudessa asiakasajattelu ei kuitenkaan saa sitä asemaa, josta ääneen on puhuttu. Asiakkaiden suositteluhalukkuutta on toki mittailtu ja asiakkaita tunnistettu. Siihen projekti sitten jääkin. Mutta asiakaskokemus ei ole projekti vaan keino rakentaa pysyvää kilpailuetua. Se on jatkuvaa kehittämistä, välitilinpäätöksiä ja suunnan tarkentamista.

Ylivoimainen asiakaskokemus on konkreettinen työkirja ja ideapankki, miten yrityksestä voidaan rakentaa asiakaskeskeinen.


Vill du bli partner med Oppia.fi?

Kontakta oss!