Ylivoimainen asiakaskokemus: Työkalupakki

Publisher: Ellibs
Type: E-book
Ylivoimainen asiakaskokemus: Työkalupakki
1.00 Pcs
Ylivoimainen asiakaskokemus: Työkalupakki E-book
65,00 €
+ vat. 24%.

Description

Ei ole yritysjohtajaa, jonka mielestä asiakkaat eivät ole tärkeitä. Todellisuudessa asiakasajattelu ei kuitenkaan saa sitä asemaa, josta ääneen on puhuttu. Asiakkaiden suositteluhalukkuutta on toki mittailtu ja asiakkaita tunnistettu. Siihen projekti sitten jääkin. Mutta asiakaskokemus ei ole projekti vaan keino rakentaa pysyvää kilpailuetua. Se on jatkuvaa kehittämistä, välitilinpäätöksiä ja suunnan tarkentamista.

Ylivoimainen asiakaskokemus on konkreettinen työkirja ja ideapankki, miten yrityksestä voidaan rakentaa asiakaskeskeinen.


Your course or event to Oppia.fi?

Contact us!