Ylivoimainen asiakaskokemus: Työkalupakki

Julkaisija: Ellibs
Tyyppi: eBook
Ylivoimainen asiakaskokemus: Työkalupakki
1 Kpl
Ylivoimainen asiakaskokemus: Työkalupakki eBook
65,00 €
+ alv. 24%.

Tuotekuvaus

Ei ole yritysjohtajaa, jonka mielestä asiakkaat eivät ole tärkeitä. Todellisuudessa asiakasajattelu ei kuitenkaan saa sitä asemaa, josta ääneen on puhuttu. Asiakkaiden suositteluhalukkuutta on toki mittailtu ja asiakkaita tunnistettu. Siihen projekti sitten jääkin. Mutta asiakaskokemus ei ole projekti vaan keino rakentaa pysyvää kilpailuetua. Se on jatkuvaa kehittämistä, välitilinpäätöksiä ja suunnan tarkentamista.

Ylivoimainen asiakaskokemus on konkreettinen työkirja ja ideapankki, miten yrityksestä voidaan rakentaa asiakaskeskeinen.


Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!