Onko teidän tiiminne seuraava Vuoden Service Desk?
Vuoden Service Desk (VSD) -kilpailu on järjestetty jo vuodesta 1996 lähtien. Kilpailusta vastaa Wakaru Asiakaspalveluverkosto – Wave. Kilpailu on avoin kaikille asiakastukiorganisaatiolle.
Vuoden Service Desk -tittelistä kisaavat Suomen service desk -tiimit! Kisaan voivat osallistua yksityisen tai julkisen sektorin organisaatiot, niin isot kuin pienet yksiköt. Kilpailussa on yksi sarja. Arvioinnissa huomioidaan yksikön koko, toiminnan luonne ja sen luomat tarpeet.
Arviointiin on Kansainvälisen HDI-tukipalvelustandardin (The HDI Support Center Standard) lisäksi sisällytetty ITILiä eli IT -palvelunhallinnan parhaita käytäntöjä sekä soveltuvia osia ISO/IEC 20000 -standardista.
Kilpailun hinta Wave-jäsenille on 4 900 euroa ja muille 5 290 euroa + alv. Arvioinneista veloitetaan lisäksi mahdolliset arvioijien päivärahat ja matkakulut.
Lisätiedot kilpailusta: Timo Keinänen / timo.keinanen(at)wakaru.fi
ARVIOITAVAT OSA-ALUEET
Johtajuus, toimintaperiaatteet & strategia
Henkilöstöjohtaminen
Kumppanuudet & resurssit
Prosessit & menettelytavat
Henkilöstötyytyväisyys & asiakastyytyväisyys
Suorituskykytulokset
———————————————————————————————————————————————
Kuuntele videolta, kuka voi osallistua Vuoden Service Desk -kilpailuun pitkäaikaisen pääauditoijan Liisa Torkkelin haastattelusta. Haastattelusta saat paremman kuvan, mitä kilpailu tarjoaa osallistujille.
Tutustu Vuosi voiton jälkeen -blogisarjan blogeihin:
Vuoden Service Desk 2019 – Netox
Vuoden Service Desk 2018 – Telia Inmics-Nebula
Vuoden Service Desk 2017 – Cinia
Vuoden Service Desk 2016 – Fujitsu
Haastattelu Vuoden Service Desk 2020 – Telia End User Support
Haastattelu Vuoden Service Desk 2019 – Netox Oy
Haastattelu Vuoden Service Desk 2019 -kunniamaininta – Visma Software Oy
———————————————————————————————————————————————
Lisätiedot
Timo Keinänen, liiketoimintajohtaja, Wave asiakaspalveluverkosto
040 573 7790, timo.keinanen(at)wakaru.fi