Vuoden Contact Center -kilpailu

Julkaisija: Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto
Tyyppi: Muu digitaalinen sisältö
Vuoden Contact Center -kilpailu
1 Kpl
Vuoden Contact Center -kilpailu Muu digitaalinen sisältö
4 200,00 €
+ alv. 24%.

Tuotekuvaus

Vuoden Contact Center -tittelistä kisaavat Suomen parhaat contact center tiimit! Contact Center Assessment -ohjelmassa (CCA) palvelukeskuksen toiminta arvioidaan kuuden keskeisen osa-alueen osalta: 30 ydinkysymystä, yli 130 palvelukeskusjohtamisen käytäntöä toiminnan kehittämiseksi.

Kilpailun vaiheet
Kilpailuun ilmoittaudutaan Oppia.fi -verkkokaupassa, jonka jälkeen osallistuva organisaatio saa ohjeet jatkoon ja itsearvioinnin tekemiseen. Kilpailu sisältää arviointikäynnin sekä palautekeskustelun. Kilpailun vaiheet tarkemmin on esitetty Wave asiakaspalveluverkoston sivulla.

Kokemuksia kilpailusta
Katso Waven sivulta kokemuksia kilpailusta eli mitä aiempien vuosien osallistujat kertovat kilpailusta.

Hinta
CCA menetelmän mukainen itservioinnin hinta ja finalistien arviointikäynti on Wave-jäsenille 3 890 euroa ja muille 4 200 euroa + alv. Hintaan lisätään arvioijien toteutuneet matkakulut ja mahdolliset päivärahat. Hinta sisältää: Itsearvioinnin CCA-toolkit (ohjeet, kriteeristö, arviointilomakkeisto) ja yhden toimipisteen auditoinnin kirjallisella palauteraportilla. 

Kilpailun arviointialueet
Arvioit kuusi keskeistä toiminnan osa-aluetta. Nämä ovat kuvattu alla.


Johtajuus – Miten teillä toteutuu tavoitteellinen, vahva ja valmentava johtajuus?


Sidosryhmien, teknologian ja tilojen rooli erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamisessa

 


Asiakaskokemus – Tunnetaanko asiakkaan polku, miten asiakaskohtaamiset hoidetaan?

Henkilöstön johtaminen ja työntekijäkokemus – Miten henkilöstöresursseja, sitoutumista, osaamista ja suoritusta johdetaan?


Saumattomat prosessit ja asiakaslähtöiset palvelut – Miten keskeiset prosessit on kuvattu?


Tulokset – Minkälaisia tuloksia toimintamallit tuottavat?

 

Kilpailun pääarvioijana Elina Soukola, Kehittämistoimisto Prakto



Lisätiedot
Timo Keinänen, liiketoimintajohtaja, Wave asiakaspalveluverkosto
040 573 7790, timo.keinanen(at)wakaru.fi

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!