Asiakaspalvelun kompetenssi, opas asiakaspalvelun itsearviointiin - Vuoden Contact Center kilpailun kriteeristö

Publisher: Prakto Oy
Type: E-learning
Vuoden Contact Center kilpailu ja asiakaspalvelun ydinkysymykset
1 Pcs
Asiakaspalvelun kompetenssi, opas asiakaspalvelun itsearviointiin - Vuoden Contact Center kilpailun kriteeristö E-learning
98,00 €
+ vat. 24%.

Description

Helppo, check list -tyyppinen 34-sivuinen opas ja valmentava työkalu ohjaa sinut miettimään asiakaspalvelujohtamisen ydinkysymyksiä ja parhaita käytätöjä kuudella johtamisalueella:

1. Johtajuustoimet ja suunnan asettaminen
2. Henkilöstön, osaamisen ja suorituksen johtaminen
3. Asiakkuuksien hoitaminen
4. Asiakaspalvelun sidosryhmien ja resurssien johtaminen
5. Prosessien johtaminen
6. Tulokset

Opasta käytetään työkaluna toiminnan itsearviointiin. Jos olet kiinnostunut tietämään, miten oma asiakaspalvelunne asemoituu johtamiskäytännöissään suhteessa Suomen palkittuihin palvelukeskuksiin, ole yhteydessä! Tämän oppaan avulla näet asiakaspalvelujohtamisen kokonaisuuden selkeästi yhden viitekehyksen kautta. Tunnistat vahvuuksia ja kehittämismahdollisuuksia johtamiskäytännöissä  ja toimintamalleissa.   

 

Your course or event to Oppia.fi?

Contact us!