Asiakaspalvelun perusteet verkkokursseina
Kurssikokonaisuus sisältää kolme verkkokurssia ja lopputestin, joiden parissa vietät aikaasi yhteensä noin 1-1,5 tuntia. Asiakaspalvelupassi suoritetaan verkko-opiskeluna, jolloin päätät itse milloin ja missä haluat opiskella. Tarvitset vain nettiyhteyden.
Jokainen kurssin suorittanut saa digitaalisen Asiakaspalvelupassi-kortin ja todistuksen sähköpostissa.
Yrityksille ja yksityishenkilöille
Koulutus soveltuu kaikille koululaisista ja opiskelijoista alkaen ja toimii hyvänä kertauksena myös pitkään alalla toimineille. Yrityksille on omat lisenssihinnat ja mahdollisuus räätälöidä sisältöä omiin tarpeisiin.
Motivoivaa sisältöä
Kurssit ovat käytännönläheisiä ja sisältävät case-esimerkkejä, vinkkejä ja harjoituksia, jotka auttavat sinua pohtimaan itseäsi asiakaspalvelijana. Osallistava sisältö motivoi opiskeluun. Voit koska tahansa palata takaisin kursseihin ja kerrata oppimaasi.
Hyödynnä oppimaasi heti
Opiskelusta saat sähköisen todistuksen ja Asiakaspalvelupassin®. Voit heti viedä oppimasi käytäntöön ja kehittyä entistä paremmaksi työssäsi.
Kurssilaisten kommentteja:
”Jos on kiinnostunut asiakaspalvelutyöstä, tästä koulutuksesta saa paljon hyvää tietoa! Nuorille erittäin hyvä tietopaketti.”
”Kurssit sisälsivät hyviä käytännön esimerkkejä, joihin minun oli helppo samaistua.”
”Kursseissa oli hyviä pointteja. Plussaa siitä, että koulutuksiin on mahdollista palata ja kerrata asioita.”
”Opin asiakaspalvelusta paljon muitakin puolia kuin pelkän ”käytännön” eli mitä kaikkea tapahtuu ennen ja jälkeen asiakaspalvelutilanteen.”
Asiakaspalvelupassi® - Verkkokurssien sisältö
OSA1 : Miksi asiakaspalvelu on tärkeää?
Mitä on asiakaspalvelu?
Mistä syntyy tyytyväinen asiakas?
Onnistunut asiakaspalvelutilanne
OSA 2 Asiakkaan kohtaaminen
Ihminen kaiken ytimessä
Asiakaspalvelijan ammattitaito
Palvelulupaus on pohja odotuksille
Asiakaspalveluprosessin vaiheet
Vaativat asiakaspalvelutilanteet
Asiakaspalautteen käsittely
OSA3: Asiakaspalvelu eri kanavissa
Asiakaspalvelu muuttuvassa maailmassa
Monikanavainen asiakaspalvelu
OSA4: Lopputesti