Asiakaspalvelun kompetenssi, opas asiakaspalvelun itsearviointiin - Vuoden Contact Center kilpailun kriteeristö

Julkaisija: Prakto Oy
Tyyppi: eLearning
Vuoden Contact Center kilpailu ja asiakaspalvelun ydinkysymykset
1 Kpl
Asiakaspalvelun kompetenssi, opas asiakaspalvelun itsearviointiin - Vuoden Contact Center kilpailun kriteeristö eLearning
98,00 €
+ alv. 24%.

Tuotekuvaus

Helppo, check list -tyyppinen 34-sivuinen opas ja valmentava työkalu ohjaa sinut miettimään asiakaspalvelujohtamisen ydinkysymyksiä ja parhaita käytätöjä kuudella johtamisalueella:

1. Johtajuustoimet ja suunnan asettaminen
2. Henkilöstön, osaamisen ja suorituksen johtaminen
3. Asiakkuuksien hoitaminen
4. Asiakaspalvelun sidosryhmien ja resurssien johtaminen
5. Prosessien johtaminen
6. Tulokset

Opasta käytetään työkaluna toiminnan itsearviointiin. Jos olet kiinnostunut tietämään, miten oma asiakaspalvelunne asemoituu johtamiskäytännöissään suhteessa Suomen palkittuihin palvelukeskuksiin, ole yhteydessä! Tämän oppaan avulla näet asiakaspalvelujohtamisen kokonaisuuden selkeästi yhden viitekehyksen kautta. Tunnistat vahvuuksia ja kehittämismahdollisuuksia johtamiskäytännöissä  ja toimintamalleissa.   

 

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!