Esite: Vuoden Service Desk -kilpailu

Julkaisija: Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto
Tyyppi: Muu digitaalinen sisältö
Esite: Vuoden Service Desk
1.00 Kpl
Esite: Vuoden Service Desk -kilpailu Muu digitaalinen sisältö
0,00 €
+ alv. 24%.

Tuotekuvaus

Lataa maksuton esite Vuoden Service Desk -kilpailusta! 

Mikä on Vuoden Service Desk -kilpailu?

Vuoden Service Desk -tittelistä kisaavat Suomen service desk -tiimit! Kisaan voivat osallistua yksityisen tai julkisen sektorin organisaatiot, niin isot kuin pienet yksiköt. Kilpailussa on yksi sarja. Arvioinnissa huomioidaan yksikön koko, toiminnan luonne ja sen luomat tarpeet.

Arviointiin on Kansainvälisen HDI-tukipalvelustandardin (The HDI Support Center Standard) lisäksi sisällytetty ITILiä eli IT -palvelunhallinnan parhaita käytäntöjä sekä soveltuvia osia ISO/IEC 20000 -standardista.

Auditoijahaastattelu

Katso videolta, kuka voi osallistua Vuoden Service Desk -kilpailuun pitkäaikaisen pääauditoijan
Liisa Torkkelin haastattelusta. Haastattelusta saat paremman kuvan, mitä kilpailu tarjoaa osallistujille.

Kuuntele videolta, kuka voi osallistua Vuoden Service Desk -kilpailuun pitkäaikaisen pääauditoijan Liisa Torkkelin haastattelusta. Haastattelusta saat paremman kuvan, mitä kilpailu tarjoaa osallistujille.

———————————————————————————————————————————————

Kilpailun arviointialueet

  • Johtajuus, toimintaperiaatteet & strategia
  • Henkilöstöjohtaminen
  • Kumppanuudet & resurssit
  • Prosessit & menettelytavat
  • Henkilöstötyytyväisyys & asiakastyytyväisyys
  • Suorituskykytulokset

Kokemuksia kilpailusta

Tutustu Vuosi voiton jälkeen -blogisarjan blogeihin:

Vuoden Service Desk 2019 – Netox
Vuoden Service Desk 2018 –
Telia Inmics-Nebula
Vuoden Service Desk 2017 – Cinia
Vuoden Service Desk 2016 –
Fujitsu


 

Lisätiedot

Timo Keinänen, 040 573 7790, timo.keinanen(at)wakaru.fi

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!