Esite: Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu

Julkaisija: Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto
Tyyppi: Muu digitaalinen sisältö
Esite: Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu
1.00 Kpl
Esite: Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu Muu digitaalinen sisältö
0,00 €
+ alv. 24%.

Tuotekuvaus

Lataa maksuton esite Vuoden asiakaspalvelu -kilpailusta!

Mikä on Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu?

Vuoden asiakaspalvelu -tittelistä kisaavat Suomen asiakaspalveluyksiköt! Kilpailun voittajan valintaperusteina käytetään kansainvälisen ja Euroopassa vahvistettuun SFS-EN ISO 18295-1:2017:en standardin ja suomalaisen asiakaspalvelun parhaiden käytäntöjen (Asiakaspalvelun kompetenssi, CCA) kriteeristöä, jossa palvelukeskuksen toiminta arvioidaan kuuden keskeisen osa-alueen osalta.

30 ydinkysymystä, yli 130 palvelukeskusjohtamisen käytäntöä toiminnan kehittämiseksi. Kun ilmoittaudut kilpailuun, kriteeristö sisältyy hintaan. Voit myös ostaa kriteeristön Oppiasta!

Kiinnostaako? Katso kilpailuesittely webinaaritallenteena!

Kokemuksia kilpailusta

Katso kokemuksia Vuoden asiakaspalvelu -kilpailusta. Voittajat vuosien varrelta löytyvät täältä! Vuoteen 2020 asti kilpailun nimi oli Vuoden Contact Center -kilpailu.

Kilpailun arviointialueet
Arvioit kuusi keskeistä toiminnan osa-aluetta. Nämä ovat kuvattu alla.

Kuva, joka sisältää kohteen teksti

Kuvaus luotu automaattisesti
Johtajuus – Miten teillä toteutuu tavoitteellinen, vahva ja valmentava johtajuus?

Kuva, joka sisältää kohteen teksti

Kuvaus luotu automaattisesti
Sidosryhmien, teknologian ja tilojen rooli erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamisessa

Kuva, joka sisältää kohteen teksti

Kuvaus luotu automaattisesti
Asiakaskokemus – Tunnetaanko asiakkaan polku, miten asiakaskohtaamiset hoidetaan?

Kuva, joka sisältää kohteen teksti

Kuvaus luotu automaattisesti

Henkilöstön johtaminen ja työntekijäkokemus – Miten henkilöstöresursseja, sitoutumista, osaamista ja suoritusta johdetaan?

 

Kuva, joka sisältää kohteen teksti, merkki

Kuvaus luotu automaattisesti
Saumattomat prosessit ja asiakaslähtöiset palvelut – Miten keskeiset prosessit on kuvattu?

 

Kuva, joka sisältää kohteen teksti, merkki, tumma, sulje

Kuvaus luotu automaattisesti
Tulokset – Minkälaisia tuloksia toimintamallit tuottavat?



Lisätiedot
Timo Keinänen, 040 573 7790, timo.keinanen(at)wakaru.fi

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!