Asiakaspalvelun perusteet - Asiakaspalvelupassi®

Julkaisija: Suomen Asiakaspalvelusertifiointi Oy
Tyyppi: eLearning
Asiakaspalvelun perusteet - Asiakaspalvelupassi
1 Kpl
Asiakaspalvelun perusteet - Asiakaspalvelupassi® eLearning
40,00 €
+ alv. 24%.

Tuotekuvaus

Asiakaspalvelun perusteet verkkokursseina

Kurssikokonaisuus sisältää kolme verkkokurssia ja lopputestin, joiden parissa vietät aikaasi yhteensä noin 1-1,5 tuntia. Asiakaspalvelupassi suoritetaan verkko-opiskeluna, jolloin päätät itse milloin ja missä haluat opiskella. Tarvitset vain nettiyhteyden.

Jokainen kurssin suorittanut saa oman Asiakaspalvelupassi-kortin ja todistuksen postissa kotiin.

Yrityksille ja yksityishenkilöille

Koulutus soveltuu kaikille koululaisista ja opiskelijoista alkaen ja toimii hyvänä kertauksena myös pitkään alalla toimineille. Yrityksille on omat lisenssihinnat ja mahdollisuus räätälöidä sisältöä omiin tarpeisiin.

Motivoivaa sisältöä

Kurssit ovat käytännönläheisiä ja sisältävät case-esimerkkejä, vinkkejä ja harjoituksia, jotka auttavat sinua pohtimaan itseäsi asiakaspalvelijana.  Osallistava sisältö motivoi opiskeluun. Voit koska tahansa palata takaisin kursseihin ja kerrata oppimaasi.

Hyödynnä oppimaasi heti

Opiskelusta saat todistuksen ja Asiakaspalvelupassin®. Voit heti viedä oppimasi käytäntöön ja kehittyä entistä paremmaksi työssäsi.

 

Kurssilaisten kommentteja:

”Jos on kiinnostunut asiakaspalvelutyöstä, tästä koulutuksesta saa paljon hyvää tietoa! Nuorille erittäin hyvä tietopaketti.”

”Kurssit sisälsivät hyviä käytännön esimerkkejä, joihin minun oli helppo samaistua.”

”Kursseissa oli hyviä pointteja. Plussaa siitä, että koulutuksiin on mahdollista palata ja kerrata asioita.”

”Opin asiakaspalvelusta paljon muitakin puolia kuin pelkän ”käytännön” eli mitä kaikkea tapahtuu ennen ja jälkeen asiakaspalvelutilanteen.”

 

 

 

 

 

 

 

Asiakaspalvelupassi® - Verkkokurssien sisältö

OSA1 : Miksi asiakaspalvelu on tärkeää?

Mitä on asiakaspalvelu?

  • Ketkä ovat asiakaspalvelijoita?
  • Asiakas vaikuttaa isoon kuvaan
  • Asiakaspalvelu osana liiketoimintaa
  • Yrityksellä on erilaisia asiakkaita

Mistä syntyy tyytyväinen asiakas?

  • Mitä asiakas odottaa?
  • Hyvä palvelu muistetaan
  • Miksi asiakaspalvelu on tärkeää?

Onnistunut asiakaspalvelutilanne

  • Asiakkaan toiveet ja tarpeet

 

OSA 2 Asiakkaan kohtaaminen

Ihminen kaiken ytimessä

Asiakaspalvelijan ammattitaito

  • Millä mielellä teet työtäsi?
  • Asiakaspalvelijan ulkoinen olemus

Palvelulupaus on pohja odotuksille

Asiakaspalveluprosessin vaiheet

  • Ulkoinen valmistautuminen
  • Ensivaikutelma ratkaisee
  • Millaisen ensivaikutelman annat?
  • Ota selvää mitä asiakas haluaa
  • Viisi askelta asiakkaan odotuksien ymmärtämiseen
  • Vähän enemmän kuin odotit
  • Mitä asiakkaalle jää mieleen?

Vaativat asiakaspalvelutilanteet

  • Vaativien tilanteiden käsittely
  • Fyysinen uhka
  • Huolehdi jaksamisestasi

Asiakaspalautteen käsittely

  • Kun asiakas on tyytymätön
  • Kiitokset ja niiden käsittely

 

OSA3: Asiakaspalvelu eri kanavissa

Asiakaspalvelu muuttuvassa maailmassa

Monikanavainen asiakaspalvelu

  • Selkeä tavoite kanavasta riippumatta
  • Kohtaaminen kasvotusten
  • Asiakaspalvelu puhelimessa
  • Sähköpostilla on merkitystä
  • Hyvää palvelua live chatissä
  • Asiakaspalvelu somessa
  • Yrityksen asialla vai ei?

OSA4: Lopputesti

 

www.asiakaspalvelupassi.fi

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!