Asiakaspalvelun kompetenssi, opas asiakaspalvelun itsearviointiin - Vuoden Contact Center kilpailun kriteeristö

Utgivare: Prakto Oy
Asiakaspalvelun kompetenssi, opas asiakaspalvelun itsearviointiin
1.00 st
Asiakaspalvelun kompetenssi, opas asiakaspalvelun itsearviointiin - Vuoden Contact Center kilpailun kriteeristö
98,00 €
+ moms 24%.

Kursbeskrivning

Helppo, check list -tyyppinen 40-sivuinen opas ja valmentava työkalu ohjaa sinut miettimään asiakaspalvelujohtamisen ydinkysymyksiä ja parhaita käytätöjä kuudella johtamisalueella:

1. Johtajuustoimet ja suunnan asettaminen
2. Henkilöstön, osaamisen ja suorituksen johtaminen
3. Asiakkuuksien hoitaminen
4. Asiakaspalvelun sidosryhmien ja resurssien johtaminen
5. Prosessien johtaminen
6. Tulokset

Opasta käytetään työkaluna toiminnan itsearviointiin. Jos olet kiinnostunut tietämään, miten oma asiakaspalvelunne asemoituu johtamiskäytännöissään suhteessa Suomen palkittuihin palvelukeskuksiin, ole yhteydessä! Tämän oppaan avulla näet asiakaspalvelujohtamisen kokonaisuuden selkeästi yhden viitekehyksen kautta. Tunnistat vahvuuksia ja kehittämismahdollisuuksia johtamiskäytännöissä  ja toimintamalleissa.   

 

Vill du bli partner med Oppia.fi?

Kontakta oss!