Helppo, check list -tyyppinen 40-sivuinen opas ja valmentava työkalu ohjaa sinut miettimään asiakaspalvelujohtamisen ydinkysymyksiä ja parhaita käytätöjä kuudella johtamisalueella:
1. Johtajuustoimet ja suunnan asettaminen
2. Henkilöstön, osaamisen ja suorituksen johtaminen
3. Asiakkuuksien hoitaminen
4. Asiakaspalvelun sidosryhmien ja resurssien johtaminen
5. Prosessien johtaminen
6. Tulokset
Opasta käytetään työkaluna toiminnan itsearviointiin. Jos olet kiinnostunut tietämään, miten oma asiakaspalvelunne asemoituu johtamiskäytännöissään suhteessa Suomen palkittuihin palvelukeskuksiin, ole yhteydessä! Tämän oppaan avulla näet asiakaspalvelujohtamisen kokonaisuuden selkeästi yhden viitekehyksen kautta. Tunnistat vahvuuksia ja kehittämismahdollisuuksia johtamiskäytännöissä ja toimintamalleissa.