Asiakaspalvelujohtamisen monimuotovalmennus tutustuttaa sinut palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin alan standardeihin. Valmennuksessa tarkastellaan asiakaspalvelun johtamista eri näkökulmista ja opitaan, miten asiakaspalvelua johdetaan kokonaisuutena ihmisten, prosessien ja teknologian vuorovaikutussuhteena.
Jokainen teema sisältää n. 2-3 tuntia oppijan työtä opiskeltavan teeman parissa. Teemat koostuvat videoluennoista, tehtävistä tai case analyysistä, ohjaajan palautteesta, teemaan ydinasiat kokovasta e-kirjasta sekä aihealueen monivalintakertaustentistä. Verkkovalmennuksen voit aloittaa sinulle sopivaan aikaan. Tervetuloa mukaan juuri silloin kun sinulle sopii! Ja jos mieluummin opit näitä asioita läsnolevana, tsekkaa Oppiasta lähikoulutuspäivät!
Sisältö:
Orientaatiotehtävä: Vahvuuksien ja oman toimintatyylin tarina DISC-toimintatyylianalyysia hyödyntäen
1. ASIAKASPALVELUN ESIMIES ON MONIOSAAJA
2. KAIKILLE HYVÄT TYÖVUOROT - ENNAKOINTI JA RESURSOINTI
3. TIEDOLLA JOHTAMISEN TAITO - FAKTA- JA VISUAALINEN JOHTAMINEN
4. MONIMUOTOISUUDEN, ITSEOHJAUTUVUUDEN JA INNOSTUKSEN JOHTAMINEN
5. TIE ERINOMAISIIN ASIAKASKOKEMUKSIIN
6. OSAAMISEN KEHITTÄMISEN, KOULUTTAMISEN JA VALMENTAMISEN PARHAAT KÄYTÄNNÖT
7. OSALLISTUVA ASIAKASPALVELU KEHITTÄÄ: PALAUTTEESTA PALVELUKSI